Західно – Українська регіональна агропромислова біржа (ЗУРАБ) інформує про проведення повторного аукціону з продажу майна банкрута Колективного підприємства „Промбуд-6”

| Березень 29, 2017 | 0 Comments

Оголошення
Західно – Українська регіональна агропромислова біржа (ЗУРАБ). (Код ЄДРПОУ 23970563) інформує про проведення повторного аукціону з продажу майна банкрута Колективного підприємства „Промбуд-6”(код ЄДРПОУ 05460628) з можливістю зниження початкової вартості, але не нижче ніж гранична вартість, яка становить 50 відсотків початкової вартості, вказаної в оголошенні про проведення аукціону. Оголошення розміщено за номером публікації № 41605 на сайті Міністерства юстиції України та Вищого Господарського суду України. Дата оприлюднення 29.03.2017. Та за посиланням: http://www.minjust.gov.ua/46406/?d=41605&v=819b3929bb&t=7
Лот № 1. Повітряна лінія електропередач 34 м/п (чотирьох жильний кабель).
Початкова вартість майна в розмірі 7425,60 грн. (сім тисяч чотириста двадцять п’ять грн.60 коп.) без ПДВ, з можливістю зниження початкової вартості, але не нижче ніж гранична вартість , яка становить 50 відсотків початкової вартості, вказаної в оголошенні про проведення аукціону.
Місцезнаходження майна боржника: вул. м. Луцьк вул. Мамсурова, 10
Аукціон відбудеться: 28.04.17 р.. об 11:00 год. за адресою: м. Львів, Залізнична,16 (3 поверх-зал торгів).Кінцевий термін прийняття заявок на участь в цільовому аукціоні до 1600 год. 21.04.2017 р.
Порядок реєстрації учасників аукціону: особа, яка бажає прийняти участь в аукціоні, подає організатору аукціону заяву, яка оформляється державною мовою і повинна містити такі відомості: найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи); прізвище, ім’я, по-батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи); інформацію про аукціон, в якому бажає прийняти участь заявник (із зазначенням найменування лоту); номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника. Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
Заявник має право змінити або відкликати свою заяву на участь в аукціоні у будь-який час до закінчення строку подання заяв на участь в аукціоні.
Для участі в аукціоні особа, яка бажає прийняти участь в торгах сплачує гарантійний внесок за в розмірі 10% від початкової вартості лоту (без ПДВ) за наступними реквізитами- отримувач: ЗУРАБ, код ЄДРПОУ 23970563, Філія АТ «Укрексімбанк» у м. Львові МФО банку: 325718, ЄДРПОУ банку: 0980517, р/р транзитний : 2600500022176
Кінцевий термін сплати гарантійного внеску – 21.04.2017 р.
Заяви на участь в аукціоні приймаються Організатором з дня розміщення даного оголошення на сайті Міністерства юстиції України (www.minjust.gov.ua) та сайті Вищого господарського суду України www.vagsu.arbitr.gov.ua
- нарочно, в робочі дні: до 16-00 години 21.04.2017 р. за адресою: м. Львів, вул. Залізнична,16, 2-й поверх; Графік роботи ЗУРАБ: з 9-00 до 18-00 години, обідня перерва з 13-00 до 14-00, вихідні дні – субота, неділя.
- поштовим відправленням: за адресою: 79018, м. Львів, вул. Залізнична,16, 2-й поверх на ЗУРАБ – до 16.00 години 21.04.2017 р. включно.
Заява бажаючого прийняти участь в аукціоні, отримана Організатором торгів після 16.00 години 21.04.2017 р. є підставою для прийняття Організатором рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні.
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного внеску;
покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного внеску.
Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.
Рішення про допуск заявників до участі в аукціоні приймається за наслідками розгляду представлених заяв на участь в аукціоні і оформляється протоколом про визначення учасників аукціонів, який складається 21.04.2017 р. організатором аукціону. До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону заявники, допущені до участі в торгах, визнаються учасниками аукціону.
Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:
- заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;
- подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;
- на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунок, вказаний у цьому оголошенні.
Організатор аукціону протягом п’яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у електронній формі копій цього протоколу. Заявникам, що допущені до участі в аукціоні, додатково повідомляється номер учасника (аукціонна картка, з обох боків якої зазначається номер учасника, видається учаснику аукціону в день проведення аукціону).
Основні умови аукціону: Аукціон відбувається за умови, якщо на ньому присутні не менше двох учасників.
Крок торгів – 1% від початкової вартості лоту.
Переможцем аукціону визначається учасник, який запропонував найвищу ціну за лот з дотриманням кроку торгів та оголошений ліцитатором переможцем аукціону. Кінцева ціна продажу лоту визначається без урахування ПДВ. Податкова накладна переможцю аукціону не надається. Строк оплати покупцем ціни лоту – 5 календарних днів з дня підписання протоколу проведення аукціону переможцем аукціону.
У разі відмови або ухилення переможця торгів від підписання договору купівлі-продажу майна протягом п’яти днів з дня отримання цього договору гарантійний внесок йому не повертається, і замовник аукціону має право запропонувати укласти договір купівлі-продажу майна учасникові торгів, яким запропонована найбільш висока ціна порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів. Якщо договір купівлі-продажу майна не був укладений, замовник аукціону приймає рішення про проведення повторних торгів і про встановлення нової початкової ціни продажу майна. За результатами аукціону, та при умові сплати переможцем аукціону вартості лоту, з переможцем аукціону укладається договір купівлі-продажу. Гарантійний внесок, сплачений покупцем, зараховується до ціни, що підлягає до сплати.
Додаткову інформацію про аукціон та порядок ознайомлення з майном можна отримати у Організатора аукціону за тел. (032) 2948403

Category: Без категорії

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *